Condicions de compra

El pagament es fa mitjançant targeta bancària i es farà efectiu en el moment en què finalitzis la teva compra.

Comanda mínima: 80 €

Comandes inferiors a 80 € caldrà recollir-les a la botiga de Solsona.

On enviem?

A tot Catalunya.

Les zones de la Catalunya Central, província de Barcelona i Lleida, les repartim nosaltres mateixos.

Les províncies de Girona i Tarragona les servim a través d’un servei de transport extern.

GARANTIM QUE TOTES LES ENTREGUES ES REALITZEN A TRAVÉS DE TRANSPORT REFRIGERAT.

Per enviaments fora de Catalunya, contacteu amb nosaltres.

Ports:

COMARQUES PRÒXIMES: BERGUEDÀ I BAGES:

  • comandes entre 80 i 200 €: +5,00 €
  • comanda superior a 200 €: gratuït

PROVÍNCIA DE BARCELONA I LLEIDA:

  • comandes entre 80 i 200 €: +10,00 €
  • comanda superior a 200 €: gratuït

PROVÍNCIA DE GIRONA I TARRAGONA:

  • comandes entre 80 i 350 €: +25,00 €
  • comanda superior a 350 €: gratuït

Puc recollir a la botiga?

Sí, i així t’estalvies els ports! Pots fer la compra online, deixar-la pagada i recollir a la botiga entre el divendres i el dissabte següent, dins l’horari comercial.

Quan arribarà la comanda?

Les compres efectuades abans de les 23:59h del dijous, seran enviades entre el dimecres i el dissabte de la setmana següent. Com que tenim una producció petita amb elaboració artesanal, necessitem saber amb una setmaneta d’antelació les comandes que hem de preparar. 

Habitualment, les comandes de la província de Tarragona les repartim el primer dijous de cada mes.

A quina hora arribarà la comanda?

Depenent de la zona, farem el repartiment nosaltres mateixos o a través d’un servei extern de transport refrigerat, per això caldrà que hi hagi algú a la direcció d’enviament indicada o si ho creieu anoteu alguna indicació que ens calgui saber per tal de facilitar l’entrega.

Puc fer una devolució?

Sí, sempre i quan la comanda encara no hagi sortit en repartiment.

Què he de fer si la comanda no arriba de forma correcta?

Tant si el contingut de la comanda no es correspon amb la compra, com si arriba en mal estat, cal que us poseu en contacte amb nosaltres en les properes 8 hores. En cas que el paquet hagi arribat brut, moll, colpejat, etc. NO L’OBRIU, el recollirem i us retornarem l’import íntegre. En cas que el contingut del paquet no es correspongui amb la comanda feta, i si els envasos no han estat oberts, ens fem càrrec del cost del canvi o abonament dels productes no servits. En cap cas abonarem productes que hagin estat oberts del seu envàs al buit, ni manipulats. Tampoc gestionarem devolucions ni canvis passades les 8 hores de la seva recepció.

Per qualsevol consulta podeu contactar amb nosaltres als telèfons 647933528 / 667320097